Första dagen...

Så har då första dagen på det nya livet snart tagit slut och hur har det gått?

Jag började hos sjukgymnasten. Har inte haft vidare ont i min axel den senaste veckan, men hela vänsterarmen somnar. Läskigt värre!!
Hon visade nya övningar som jag så klart kommer att glömma att göra och så skulle jag styrketräna... När ska jag hinna det?
Nå, ja när jag kom därifrån körde jag hem och spelade på blip en stund sen var det ett debatt program om slöjor på TV så jag fastnade där, med lite chips och choklad...
Sen var det Hem till gården och lunch och gissa vad? Jo, jag somnade som en stock!
Sen kom barnen hem och vi fikade... spel på blip... laga mat... bästa väninnan på kaffe (utan kakor)... Sing star med dottern och mannen (gick bättre i kväll)...
Nu återstår att packa väskan och sooova.

I morgon börjar ju det nya livet på riktigt. Första dagen i ny skola. :o) Första dagen som tokpendlare, första dagen som barnen ska fixa eftermiddagen själv, första dagen på resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0