Det nya livet...

Nå hur går det då med det nya livet?

  1. Än syns det ingen skillnad på skärpet.
  2. Åt kanske lite mycket godis i helgen, men det var ju melodifestivalen
  3. Går mycket varje dag (tog bilen till stationen i dag för jag var sen)
  4. Har minska cigarettintaget
  5. Har lite uppgifter som ligger på väntan att bli klara (har varit för trött för att ta tag i dem)
  6. Lite för rörigt i huset just nu (kan bero på att det är sportlov och att jag är förkyld och inte orkar ta tag i det när jag kommer hem)
  7. Har läst lite för lite (den nya boken  var inte lika bra som förra)
  8. Sovit ganska mycket, men är ändå trött
  9. Tvättkorgarna är fulla
  10. Tar nu tag i förkylningen...

Kom just på att jag börjat hitta på ursäkter för att det inte blev som jag tänkt. Illa hur ska det sluta jag som tänkte att det var lätt att börja ett nytt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0