Jul...

Nu är snart julen över. Det går så fort.

Lillejulafton var det julafton här. Det var härligt, underbart och mysigt.

Alla var här och tomten kom.

I går var vi Malmö och firade julafton med M:s farmor. Det var också mycket trevligt.

Nu har jag varit och haft julotto och det är alltid lika mysigt. Efteråt var det frukost i församlingshemmet, gott och mättande.

Nu önskar jag bara att min förkylning ska försvinna och orken komma tillbaka. Det är ju dags att ge sig på den muntliga prästexamensinläsningen. Boken ligger och väntar på att få sprida sin kunskap till mig.

Men först någon timmes sömn.

Tack till alla som gjort julen så underbar i år också!

Julkramar med glädje och frid skickar jag till er alla!

Kommentarer
Postat av: 1 Kor.16:24

2010-01-07 @ 10:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0